說好一起去旅行

帶妳賞螢河

1--3874

1--3884

 美麗的錯誤

對焦測試

懶的鎖雲台

↓ 手扶晃動油畫愛心啾咪  之  ISO 12800 傷眼可是又很愛的捨不得丟掉版

1--3891

1--3901

1--3906 

zoza格友 不知妳有沒有去這裏..........

 

(104/04/23 攝於 花蓮‧池南森林遊樂區)

 

Open Arms


Lying beside you, here in the dark
Feeling your heart beat with mine
Softly you whisper, you're so sincere
How could our love be so blind
We sailed on together
We drifted apart
And here you are by my side

So now I come to you, with open arms
Nothing to hide, believe what I say
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網 
So here I am with open arms
Hoping you'll see what your love means to me
Open arms

Living without you, living alone
This empty house seems so cold
Wanting to hold you, wanting you near
How much I wanted you home

But now that you've come back
Turned night into day
I need you to stay

[中譯](1):
黑夜之中 臥在你身旁
聽著你的心跳 和我的
你輕柔的氣息 如此地熟悉
我們的愛情怎變得如此盲目

曾經的我們共渡一船
在浪無情的敲打之後
你終於又回到我身旁

我敞開雙臂 迎向面前的你
我的言語對你毫無保留
我敞開雙臂 一直就在這裡
我敞開雙臂 希望你能明白 你對於我的意義

沒有了你 孤單的活著
空蕩蕩的房裡 冷清清
好想擁抱著你 渴望你的愛
你不知道我多希望你在這裡

現在的你終於回來了
讓我的孤單迎向陽光
我需要你留在我身邊

[中譯](2):
躺在你身邊 漆黑一片
感受著我和你的心跳
你輕輕的呼吸 是這麼的熟悉
我們之間怎麼會盲目錯過
曾經我們共度一條船
又被無情的衝散
你終於又回到我身旁
現在我敞開雙臂 迎向你
相信我 對你的愛毫無保留
我站在這裡對你敞開雙臂
你的愛對我的意義 希望你瞭解
我敞開雙臂

活著沒有你 孤單的死去
這房子空蕩蕩又冷清清
好想擁抱你 渴望你靠近
這個家多希望你也在這裡

現在你終於回來了
讓我的黑暗變成白天
我需要你留下來

arrow
arrow
    全站熱搜

    Ring's 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()